jueves, 23 de septiembre de 2010

Hola!

Benvinguts al bloc “SAMC, generació del 95”.
Em dic Laura, tinc 15 anys i sóc de l’escola Sant Antoni Mª Claret. M'agrada molt escriure, esplicar les meves expèriencies i desfogar-me escoltan música. Per mi el més important son els meus amics, la gent que m'estimo, i per aixó aquest blog está dedicat a ells, a tots els amics que he tingut durant tota la meva infància. Tot i que aquest blog és fruit de l'Optativa d'informàtica, serà un bon àlbum on quedaran guardats molts records que he passat amb gent que sempre he tingut al meu costat.
Espero que us agradi molt aquest blog, ja que reflexa els moments més feliços que he passat. I espero que tots els meus companys se'n alegrin al veure i recordar molts moments que penjaré aquí. 
Molts petons!!

25 comentarios:

  1. Hola Laura!
    Es molt bonica la teva presentació, m'agrada molt!
    Jo també crec que el blog servira com a records de tots els anys que hem passat junts, que no son ni mes ni menys que 13!
    Grcies per la dedicatoria hahaha
    Un petonàs laurii!!
    muaaaaaaaaaaaaa

    ResponderEliminar
  2. Laura!
    M'agrada molt el teu blog
    i ens servirà de record per tot el temps
    que hem passat al SAMC.

    Molt petons Lauriiiiiiiiiiiiiiita!

    ResponderEliminar
  3. ola Laura gracies per la teva dedicatoria el teu blog es molt bonic i crec que estas treballant molt be que dirte em pasat moltes coses al samc ia aquet blog o demostrara un petoooo wuapaa

    ResponderEliminar
  4. Laura =]!
    m'agrada molt la teva foto de fons x)
    no se que dirte
    es que m'has demanat que et comenti però... hara en falta inspiració per explicar alguna cosa només que... m'enrecordo que quan vaig arribar a musica en Ini 3 tu vas ser la primera persona que em va parlar :), gracies.

    Carla Gonzalez Bosch =]!

    ResponderEliminar
  5. Laura!!!!!!!!!!
    es guapisim elteu fons del blog es molt viu!!!!
    aqui tens el teu comentari, i ara en tindras un altre per aver-me comentat!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. tequiero, gracies per ser com ets!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  7. Laurrra molt chulo el teu bloc, una imatge li quedaria molt bé. Un petó.
    Espero el teu comentari (:

    ResponderEliminar
  8. LAUURAAAA! (L)
    m'agradaa el fonsss del teu blog.
    buenoo noiaa que ia saps que t'estimuu molt i que hem tens akii pal quee necessitiss :)
    i qee jaa que aquets es el nostree ultim any juntas :( peroo jaa saps quee ens veurem tots als comps que faccin faltaa valee?
    un petoo t'estiimoo!

    ResponderEliminar
  9. laura guapa
    magrada molt el teu bloc
    un petó

    ResponderEliminar
  10. Lauraa!
    Que bonic el teu bloc, m'agrada molt!
    Portem molts anys juntes, i tots aquests records que portem, i els que ens queden!
    Molts petonets maca!

    T'estimo!!

    ResponderEliminar
  11. Holaa Laura!
    M'agraden molt les fotos que tens al bloc! Es part de la nostra vida!
    Es un blog molt alegre, m'agrada!
    uun petto!!

    ResponderEliminar
  12. Laura magrada molt el teu blog
    es molt original jajaja.
    Testimo molt molt i ja ho saps tonteta(L)

    ResponderEliminar
  13. Hola Laura!!!
    M'agrada la foto de petits és molt bonica. I el fons que has escollit pel teu blog també.

    Molts petons!!!

    ResponderEliminar
  14. pos las ftos qe ya sabes ¬¬
    tattttttttttttttttta!

    ResponderEliminar
  15. hoooolaa!
    Que maca la foto de petits, a més aquest fons li dóna molta vida.
    Gràcies per comentar al meu bloc.
    Un petó i continua posant fotos de petits, porten molts records.
    Adéu!

    ResponderEliminar
  16. HHHHolaaaaaaaaa! laura jajajaja :)
    com estas? xcert m'agrada molt el teu blocc:$
    testimuuuuuuu(L)

    ResponderEliminar
  17. Laura me gusta mucho te presentaion y peinso que es te bloc nos servira de un muy bonito recuerdo yo tambien tengo pensado acer-lo como tu y cuando lo mire recordar todo lo vivido en el SAMC con toda esta gente que al fin y al cabo son 13 años los que hemos pasado juntos unos mas que otros pero nos tenemos cariño todos aunque solo sea un poco (L) unbeso (L)

    ResponderEliminar
  18. Hola Laura!!
    Doncs ja t'he comentat tres vegades, no et pots queixaar! hehe
    Bueeeno, dirte que ets molt bona amiga i que espero que continuem tenint aquesta bona relació!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  19. copiona de que? del fondo?
    si yo lo puse primeraaa!
    eres tu que no tienes personalidad
    y te tienes ke copiar de tu tata graaaaaaan!
    enanaaaaaaaaaaaa¬¬

    ResponderEliminar
  20. me gusta me gusta tu blog jajaja
    unbesito guapa(L).

    ResponderEliminar
  21. Hi Juanancaravacaa!!!!
    You are my favouritee ♥♥ m'agrada el teu blooc!
    Att: Momia la fea, alias Marcelitaaa

    ResponderEliminar